thenoliferz

Alla inlägg under februari 2013

Av Någon Människa tror jag. - 25 februari 2013 20:03

En ganska gammal video på mig och Amanda. xD



 

Av Någon Människa tror jag. - 25 februari 2013 18:44

Nu är mina cupcakes i ugnen. 0w0


Dålig update av Amanda tycker jag. :U



//Joanna

Av Någon Människa tror jag. - 25 februari 2013 14:58

Okej. Nu ska jag visa hur man kan rita en enkel fjäril. Denna fjärilen blev väldigt ful. Men det var bara 

för att visa lite. owo  

Börja med att rita själva ''kroppen'' som en korv typ.  

Gör sedan vingarna.  

Gör ögoneeeen.  

Rita till mönstret och lägg till pyttesmå ''taggar'' på vingarna.  

Fyll sedan i dom blyertssträck du är nöjd med med en svart tuchpenna.  

Sudda sedan bort blyertssträcken.  

Färglägg eller skugga sedan din fjäril. 0w0



Webbkamera bilder är ju bara för fina. c:



//Joanna


Av Någon Människa tror jag. - 25 februari 2013 14:39

   

Suttit och ritat denna i 3 timmar. e_e

Jag är sjuk så jag hade inget bättre för mig. Typ. xD


Men. Mamma ska snart åka och handla ingredienser så att jag kan baka cupcakes. 8D

Mums. :33

Ni kan få se bilder sen. Ifall dom blir lyckade då. owo


//Joanna

Av Någon Människa tror jag. - 24 februari 2013 18:03

Höhöhöhöh.

Av Någon Människa tror jag. - 24 februari 2013 12:12

Amanda ska till stallet med sin bästa kompis. Så hon ville inte göra något.


Har ingen aning vad jag ska göra. ;_;


//Joanna

Av Någon Människa tror jag. - 24 februari 2013 10:44

Jag startar en frågestund! Då kommer jag och Amanda att svara på frågorna i ett videoinlägg. Men om

det inte går så blir det vanligt inlägg. ewe


Kommer att avsluta frågestunden om en vecka. c:


Kommentera detta inlägget eller skriv en fråga i frågor-saken. xd


Om ingen kommenterar får ni skylla er själva att ni inte får något videoinlägg. c:



//Joanna 

Presentation

Men hej. Välkomna till våran bloggiz.
Öööh.
Vi är två noliferz som inte har något liv. Ja, som sagt var. Noliferz.
c:

LÄS VÅRAN BLOGG. NU. JA. NU. 8D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards