thenoliferz

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Någon Människa tror jag. - 9 mars 2013 15:44

Joanna: We can make a kånvörsäjshön

Amanda: *skrattar ._.*

Joanna: *suckar*

Amanda: Lalallala...Okej.Okej, Amanda skärp dig.

Joanna: peow

Amanda: Kan vi inte dansa nu?

Joanna: Nej.

Amanda: Snälla? :c

Joanna. NEJ. *ger käftsmäll*

Amanda: AJJEE. D:

Joanna: nu får du skriva. *Låter som ducky*.
Amanda: Varför låter du som en ducky?
Joanna: Vad är en ducky?
Amanda: Det är mitt påhittade ord istället för anka knaop. o.o
Joanna: Din mamma.

Amanda: Eeh. ööh. Okej xDD
Joanna: Jag måste på toa. *Snubbar ut in da hall* Nä jag dricker vatten istället. *Kommer in o hostar, satt i halsen.* Sjunger: Vatten, vatten, skål,skål!! ewe
Amanda: *Skrattar lite* Sjung vidare på din vatten sång, vill höra hela ju!
Joanna: Mastercard. *Kommer in dansandes till mig med en servett i handen.
Och sjunger sin vattenlåt. ewe
Amanda: okej.. Ska jag ringa efter ambulans så säg till.!

Av Någon Människa tror jag. - 9 mars 2013 15:29

Häjhäj ldsfiodsiofjdsod höhöhöhöhööhö

kul kul haha


stalkers i hela huset c:

Jojjo: *Gapflabbar typ sönder här assa.*

Amanda: Aloo. c:
Jojjo: MAJS *Gapflabb igen + dans o skrämmer iväg katten o kastar kudden.* c:

Amanda: Tumme upp..  o.o

Nu ropar hennes mamma att vi ska va tysta.. p.p

//Bååda Stalker pizzorna på silverfat xDD

Presentation

Men hej. Välkomna till våran bloggiz.
Öööh.
Vi är två noliferz som inte har något liv. Ja, som sagt var. Noliferz.
c:

LÄS VÅRAN BLOGG. NU. JA. NU. 8D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards