thenoliferz

Alla inlägg under februari 2013

Av Någon Människa tror jag. - 16 februari 2013 16:53

Jag förstår inte varför Amanda skrev så i förra inlägget... Att jag ska till min ABSOLUTA bästa vän Elvira...

Hon verkar inte förstå att jag tycker om dem lika mycket... Men nu Amanda. Ifall du läser detta så vill jag att du ska veta att du betyder mycket, mycket för mig. Jag skulle seriöst inte klara mig utan dig i mitt liv. Jag hoppas du förstår..


Som sagt var. Ja jag ska till Elvira snart.

Men jag orkar inte prata om det mer nu...



//Joanna

Av Någon Människa tror jag. - 16 februari 2013 16:28

Som Jojjo säkert bloggat om så ska hon till sin ABSOLUTA best friend Elvira Blåtira!
Jaja.. Skit i de!!
Jag ee hellre hemma o städar idag.. xc
Mmm.. Tips på vad jag kan göra inlägg om? :P

Ikväll blir de att kolla melodifestivalen o käka chips..
Sen har jag inget planerat :O
Men jag kommer nog på nått att göra efter mello oxå.. :S

Måste handla oxå..Eehmm.. Tänkte bara lite högt, OBSAN! :P

Lalala...Nu blir de att fortsätta städa o sen kanske något mer inlägg xO
Hare gött tills nästa gång vi ses !! xD

//Amanda xP

Av Någon Människa tror jag. - 15 februari 2013 21:44

Just nu badar jag o skriver inlägg. C:
Och lyssnar på nightcore <3
Undra vad man ska göra imorn..? :D
Gå till mormor kan jag lika bra göra, fika!! MUUMS!! :S

//Amanda <33

Av Någon Människa tror jag. - 15 februari 2013 15:55

Snart blir de Thai silk med mamma. c8
Ska bli jättemysigt!! xD
Kanske kommer ut nån bild på när vi äter sen eller nått.. :D
Förlåt att jag blev lite sur i mitt förra inlägg..
Men nu ska jag ABSOLUT INTE prata mer om det ALLS.!
Någon som har klädtips? c:
Jag har verkligen tråkigt.
Ööh...den meningen var weird.... Menmen.. c:
Hoppas mina inlägg går att läsa hyffsat bra?! :B
Efter att jag ätit..ehm... vet jag inte vad jag ska göra. :O
Joo de gör jag visst, kolla gladiatorerna o käka chokelad you know :D
Riktig mums dag idag  får jag nog nästan kalla de <3

//Amanda <3

Av Någon Människa tror jag. - 15 februari 2013 15:50

Vet att Joanna skrev i sitt förra inlägg att jag ville va med mina andra kompisar mer än henne.. De där stämmer lixom inte!! 
Jag träffade mina kompisar o umgicks med alla.
Inte trodde jag att bloggen skulle gå ut på att skriva skitgrejer Joanna? 
Nog om de nu.
Ville bara att ni som läser bloggen inte ska tro att jag är en dissare, med Joanna har säkert fått er att tro de... 
Jag ville inte vara med me de bara de att Joanna var lite blyg o jag ville ha roligt med alla!!
Ska prata med Joanna om detta..
Menmen.. Alla tjafsar ibland..
Här är svaret på ditt inlägg Jojjo!!!!

//En ganska besviken Amanda... :O

Av Någon Människa tror jag. - 14 februari 2013 17:16

Typ sovit 2-3 timmar inatt på övernattningen. ._________.


Men det var roligt, jo. Ganska. OwO


Amanda ville nog vara lite mer med sina andra kompisar än med mig. Men. Whatever. ;__;


Har spenderat eftermiddagen med att spela på mobilen. xd

Ska nog. Typ. Vila nu. ewe


//Joanna. ewo

Av Någon Människa tror jag. - 13 februari 2013 11:41

Vi ska typ åka om 10 minuter till mangasaken och ospfnipodsnodnmp jag orkar inte berätta. xd

Men vi syns imorn eller senare genom mobilen kanske owo


HEJDÅ. <3


//Båda

Presentation

Men hej. Välkomna till våran bloggiz.
Öööh.
Vi är två noliferz som inte har något liv. Ja, som sagt var. Noliferz.
c:

LÄS VÅRAN BLOGG. NU. JA. NU. 8D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards