thenoliferz

Alla inlägg den 29 mars 2013

Av Någon Människa tror jag. - 29 mars 2013 12:42

Idag är man hundvakt åt en riktig gooding! c: 

Hon är bara bäst!
Hon heter Belle, o är en boxer owo

Precis vad jag kallar Amanda Hund <3

Men skit i de. o.o

Vet inte om Jojjo bloggat nått de senaste, ska kolla lite senare o.o

 

Ööh... Jaa.. Nu vet jag inte vad jag ska skriva.. Men det blir säkert bra de oxå. ewe

Nu väntar jag bara på att maten ska bli färdig, Belle ligger här i min lilla säng med mig, snart blir det väl att gå ut på en låång promenad o träna för mig o hundisen. ewe

 

Glad Påsk oxå till er alla.!

Har en uppgift till er!

Om ni säger till 5 av era kompisar att bloggen finns, sen skriver ni kommentaren "klar eller gjort eller nått sånt". Så ska ni här på bloggen få en överraskning av mig, Amanda. 
Men jag säger inte vad det är förrän statistiken stiger med 5 nya besökare.!

//Amanda xDD

 

Presentation

Men hej. Välkomna till våran bloggiz.
Öööh.
Vi är två noliferz som inte har något liv. Ja, som sagt var. Noliferz.
c:

LÄS VÅRAN BLOGG. NU. JA. NU. 8D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards